c_id11

Jak pracować nad programem wychowawczo-profilaktycznym w szkole?

FILM/Webinar

Informacje o materiale

Data dodania: 04.09.2023

Grupa docelowa: Wychowawcy, Specjaliści w szkole, Nauczyciele świetlicy

Opis materiału

Z uczestniczkami programu „Wychowanie to podstawa” (dla całych szkół) rozmawiamy o wyzwaniach związanych z tworzeniem programów wychowawczo-profilaktycznych oraz o dobrych praktykach służących włączeniu nauczycieli, uczniów i rodziców w jego tworzenie.

Prelegentki:

Wioletta Biała (SP w Kleszczynie, wielkopolskie) – nauczycielka fizyki, pedagożka, pedagożka specjalna. Pracowała jako nauczyciel-wychowawca w MOS. Zajmuje się terapią dzieci/uczniów z problemami emocjonalnymi i społecznymi.

Monika Rogalińska (SP nr 1 w Szprotawie, lubuskie) – nauczycielka matematyki, wicedyrektorka w SP nr 1 w Szprotawie, w której szczególną uwagę kieruje na kształtowanie kompetencji oraz pracę z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Olga Tórz-Wciórka (SP nr 1 w Szprotawie, lubuskie) – nauczycielka języka polskiego, wychowawczyni oddziału integracyjnego, logopedka, trenerka umiejętności społecznych; szkolna koordynatorka programu „Szkoła dla innowatora”.

Rozmowę prowadziła
Emilia Kędziorek – koordynatorka programu „Wychowanie to podstawa” w Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Jak pracować nad programem wychowawczo-profilaktycznym w szkole?

Podobne materiały

Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Publikacja

Myśląc o wieloetniczności

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Aktualności

Równość rodzi się z różnicy – wernisaż

Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Film lub webinarium

Trzeba mieć zdrowie i nerwy, by (się) uczyć....

Nowy przedmiot to szansa, by troska o zdrowie – psychiczne, fizyczne i społeczne – stała się kluczowym
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Publikacja

Myśląc o wieloetniczności

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Aktualności

Równość rodzi się z różnicy – wernisaż

Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY