c_id11

Prezentacja do webinaru dla uczniów ,,Budując mosty”

INFOGRAFIKA

Informacje o materiale

Data dodania: 09.08.2023

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi

Opis materiału

Projekt „Młodzi Przedsiębiorczy. Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich w szkołach
branżowych’’ korzysta z dofinansowania o wartości 110 187,00 EUR otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i
Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest wypracowanie i wdrożenie kompleksowego programu
rozwijania kompetencji społecznych i obywatelskich (KS) uczniów szkół branżowych poprzez nauczanie
przedsiębiorczości w praktyce”.

Podczas webinaru zastanowisz się:
● Co chcesz robić po studiach?
● Czego jeszcze możesz się nauczyć, aby znaleźć wymarzoną pracę?

Chcesz wiedzieć jak to, co już wiesz, że jest Twoim talentem i pasją, możesz
wykorzystać do dalszego planowania swojej edukacji? Pomożemy Ci! Pokażemy
Ci metodę, która pomoże Ci zbudować pomost między tym, co już wiesz, a tym,
czego chcesz się nauczyć. Po webinarze będziesz mieć pomysł na to, co możesz
zrobić przed ukończeniem szkoły, aby pomóc swojej przyszłości.

<

Pobierz materiał

format: pdf

wielkość: 3,08 MB

Pobierz

Podobne materiały

Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Publikacja

Myśląc o wieloetniczności

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Aktualności

Równość rodzi się z różnicy – wernisaż

Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Film lub webinarium

Trzeba mieć zdrowie i nerwy, by (się) uczyć....

Nowy przedmiot to szansa, by troska o zdrowie – psychiczne, fizyczne i społeczne – stała się kluczowym
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Publikacja

Myśląc o wieloetniczności

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Aktualności

Równość rodzi się z różnicy – wernisaż

Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY