Filary inkluzywnej wspólnoty: włączanie i wzmacnianie

FILM/Webinar

Informacje o materiale

Data dodania: 10.09.2021

Opis materiału

Jak tworzyć współpracujące zespoły nauczycielskie skoncentrowane na procesie uczenia się uczniów.

Prowadzenie:

  • Laura Piotrowska. Absolwentka wydziału historii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, studiów podyplomowych w zakresu edukacji niezależnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania w oświacie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Nauczycielka historii i wos. Trenerka programu „Szkoła Ucząca Się” realizowanego przez Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej . Prowadzi szkolenia dla dyrektorów i rad pedagogicznych
  • Marek Krukowski – dyrektor Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie, nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie, od 10 lat współpracuje z CEO
  • Zofia Stec – nauczycielka biologii i przyrody w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Janusza Kusocińskiego w Sokołowie Podlaskim. Od 17 lat dyrektorka szkoły, szkoły która w Programie Szkoła Ucząca Się , pracuje nad rozwojem metod i sposobów nauczania i w 2017 roku otrzymała tytuł Lidera SUS jako druga szkoła na Mazowszu i ósma w kraju. Prywatnie lubi zwiedzać Stare Miasta w starych miastach i uprawiać przydomowy ogródek.
  • Ewa Szczerba – nauczycielka, dyrektorka Szkoły Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim, certyfikowany coach. Współpracuje m.in. z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, Instytutem Spraw Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego Centrum Studiów nad Przywództwem Edukacyjnym, Centrum Edukacji Obywatelskiej prowadząc warsztaty, szkolenia dla kadry oświatowej, nauczycieli, specjalistów. Autorka artykułów kierowanych do nauczycieli dyrektorów placówek oświatowych m.in. w miesięczniku kierowniczej kadry oświatowej „Dyrektor szkoły” Współautorka publikacji oświatowych wyd przez ORE i Uniwersytet Jagielloński . Od roku 2017 doradca dyrektorów placówek oświatowych, szkół i przedszkoli. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia www.doskonaleniewsieci.pl; Ekspert MEN, od kilkunastu lat /2004/ udział w pracach komisji dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy. Webinarium powstało w ramach programu Akademia Liderów Oświaty „Szkoły uczącej się”.

Podobne materiały

Film lub webinarium

Życie bez filtrów – jak przestać się porównywać?...

Zobacz krótki film z cyklu "Szkoła pełna emocji dla nastolatków" dotyczący poczucia własnej wartości u młodych osób.
Zobacz
Film lub webinarium

Kiedy smutek nie mija — jak rozpoznać i...

Zobacz krótki film z cyklu "Szkoła pełna emocji dla nastolatków" dotyczący rozpoznawania depresji oraz szukania wsparcia przy
Zobacz
Publikacja

Szkoła pełna emocji dla nastolatków – zestaw materiałów...

Poznaj narzędzia do edukacji emocjonalnej, które wspierają młodych ludzi w bezpiecznym przeżywaniu emocji
Zobacz
Film lub webinarium

Między „muszę” a „chcę” – jak radzić sobie...

Zobacz krótki film z cyklu "Szkoła pełna emocji dla nastolatków" dotyczący radzenia sobie z presją zewnętrzną.
Zobacz
Film lub webinarium

Gdy serce bije szybciej – jak opanować stres?...

Zobacz krótki film z cyklu "Szkoła pełna emocji dla nastolatków" dotyczący radzenia sobie ze stresem.
Zobacz
Film lub webinarium

Na progu dorosłości — jak stawić czoła niepewności...

Zobacz krótki film z cyklu "Szkoła pełna emocji dla nastolatków" dotyczący lęków o przyszłość, jakie często towarzyszą
Zobacz
Film lub webinarium

Trudne rozmowy z rodzicami – jak pomóc nauczycielom...

Nagranie z cyklu Odporna szkoła dla dyrektora, podczas którego rozmawialiśmy o tym, jak wzmacniać nauczycieli w prowadzeniu
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Po co nam to wszystko? ‒ wprowadzenie do...

Skorzystaj ze scenariusza lekcji Edukacji Obywatelskiej na temat diagnozowania potrzeb i problemów lokalnej społeczności
Zobacz
Materiał graficzny

Jak rozmawiać z uczniami o poglądach?

Trudne pytania i kontrowersyjne tematy pojawiają się w każdej klasie. Pobierz plakat i zobacz, jak może wyglądać
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Publikacja „W Teren! Eksperymenty, doświadczenia i obserwacje przyrodnicze...

Publikacja z eksperymentami i doświadczeniami STEM, pomaga młodzieży zrozumieć stan środowiska, rozpoznać wyzwania klimatyczne i aktywnie szukać
Zobacz
Film lub webinarium

Film „Współzależności między klimatem, przyrodą a ludźmi i...

Film przedstawia, jak klimat, przyroda i ludzie są ze sobą powiązani, dlaczego zmiana klimatu i utrata bioróżnorodności
Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o poglądach?

Chcesz rozmawiać z młodzieżą o różnych, nawet bardzo trudnych, tematach, ale obawiasz się wybuchu emocji lub przeciwnie:
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY