Jak korzystać z mocy AI? Inspiracje i trendy w bibliotece

FILM/Webinar

Informacje o materiale

Data dodania: 02.08.2024

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy, Bibliotekarze, Nauczyciele świetlicy

Opis materiału

Poznaj nieznane moce AI! Odkryj nowe, inspirujące sposoby na wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia cyfrowych opowieści, interaktywnych narracji, scenariuszy, gier, atrakcyjnych wydarzeń, angażujących treści i efektywnych działań promujących bibliotekę.

Podczas webinaru uczestnicy zapoznli się z innowacyjnymi trendami i narzędziami AI, które mogą wzbogacić ofertę biblioteki oraz zwiększyć jej widoczność w społeczności lokalnej. W trakcie spotkania pokażemy, jak sztuczna inteligencja może stać się kluczowym narzędziem w tworzeniu interesujących wydarzeń oraz w promocji biblioteki.

Oglądaj, aby poznać:

💡 Pomysły i inspiracje na działania edukacyjno-kulturalne w bibliotece z wykorzystaniem zasobów biblioteki, które przyciągną mieszkańców i zwiększą ich zaangażowanie.

💡 Proste i intuicyjne narzędzia AI i zaskakujące sposoby ich wykorzystania podczas zajęć i warsztatów bibliotecznych, do promocji i tworzenia multimediów.

💡 Zestaw gotowych do użycia materiałów, scenariuszy zajęć i szablonów do wykorzystania podczas zajęć i warsztatów z AI oraz w promocji.

Prowadzenie: Sylwia Żółkiewska — projektantka, kreatywna menadżerka, edukatorka i animatorka kultury. Autorka i współautorka tekstów o nowych technologiach w sztuce, kulturze, edukacji i biznesie (m.in. książki „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną” nominowanej do nagrody Economicus). Od lat prowadzi autorskie warsztaty, szkolenia i wykłady (PJATK, UW), dotyczące nowych mediów, kreatywnego i świadomego z nich korzystania. Więcej: www.zolkiewska.pl

Materiały dodatkowe

Prompt nr 1 użyty podczas webinaru

Pobierz

Prompt nr 2 użyty podczas webinaru

Pobierz

Podobne materiały

Scenariusz lub ćwiczenie

Zmiana klimatu w narracjach medialnych – krytyczna analiza...

Zobacz
Film lub webinarium

Podręcznik – od nudy do super narzędzia

Jak pracować z podręcznikiem w ciekawy i przystępny sposób. Poznaj proste metody.
Zobacz
Artykuł

Organizacja procesu dydaktycznego w oddziale przygotowawczym

Przed utworzeniem oddziału przygotowawczego (OP) należy przeprowadzić diagnozę potrzeb uczniów i analizę zasobów/kompetencji kadry.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Jak dobrze komunikować się ze sobą i innymi

Scenariusz zajęć na godzinie wychowawczej skupia się na tym, jak komunikować się z sobą i innymi z
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Jak wypełnię mój słoik? Rozmawiamy o dbaniu o...

Zajęcia dla nastolatek i nastolatków, które mają na celu zwrócenie uwagi na konieczność zadbania o swoje potrzeby.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Debata oksfordzka: człowiek wobec zmian klimatycznych i ekologicznych

Podczas zajęć uczniowie i uczennice uczą się podchodzić krytycznie do narracji na temat relacji człowieka z przyrodą
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Mit jako pozytywna narracja na przykładzie relacji człowieka...

W trakcie zajęć uczniowie i uczennice zapoznają się z greckim mitem o stworzeniu świata, a następnie napiszą
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbam o siebie w zgodzie z zegarem biologicznym

Ćwiczenie na temat zegara biologicznego, który dostosowuje procesy fizjologiczne organizmu do poszczególnych faz dnia i nocy.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Formy ochrony przyrody, kl. VII-VIII

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą formom ochrony przyrody w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów Natura 2000.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Formy ochrony przyrody IV-VI

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą formom ochrony przyrody w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów Natura 2000
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Jestem częścią przyrody, kl. VII-VIII

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą tematowi bioróżnorodności. Scenariusz podzielony jest na dwie części: klasową i terenową.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Jestem częścią przyrody, kl. IV-VI

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą tematowi bioróżnorodności. Scenariusz podzielony jest na dwie części: klasową i terenową.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY