Z czego składa się prawidłowo wypełnione zgłoszenie?
Zgłoszenie ma dwa etapy. Przez pierwszy przechodzą wszyscy zgłaszający kogoś lub siebie.
W formularzu podają dane kandydata lub kandydatki wraz z krótkim uzasadnieniem, dlaczego zgłaszają tę właśnie osobę. Do kandydatów prześlemy mejl z prośbą o dokończenie zgłoszenia.
Drugi etap dotyczy tylko osób, które zdecydują się wziąć dalszy udział w konkursie.
Formularz dla kandydatów i kandydatek wymaga dołączenia osobistej refleksji, minimum dwóch rekomendacji (także w postaci linku do filmiku). Można również dołączyć max. 5 załączników dokumentujących działalność kandydata/kandydatki.
Czy jest jakiś limit znaków formularza aplikacyjnego?
Tak, limity podane są w polach formularza. Prosimy o ich przestrzeganie.
Ile rekomendacji załącza się do zgłoszenia?
Minimum dwie.
Czy mogą mnie zarekomendować uczniowie i uczennice?
Tak, jedna z rekomendacji może pochodzić od uczniów lub innych osób, do których kierujesz swoje działania.
Jak powinna wyglądać rekomendacja?
Forma rekomendacji nie jest ściśle określona w regulaminie, ale dokument lub filmik (w postaci linku) powinien pozwalać na określenie:
- kto wystawia rekomendację,
- komu jest wystawiana,
- z jakiego powodu (uzasadnienie).
Dokument powinien być podpisany, a jeżeli jest wystawiony przez instytucję – również opieczętowany.
Jaką formą powinien mieć załącznik z osobistą refleksją kandydatki lub kandydata?
Temat pisemnej wypowiedzi jest ogłaszany każdego roku wraz z limitem znaków – 5000 znaków ze spacjami. Prosimy zachować zasady formatowania: czcionka Times New Roman, wielkość 12, z interlinią 1,5 wiersza.
Temat podany jest w formularzu zgłoszeniowym.
Co może być załącznikiem do formularza?
Skany dokumentów poświadczające działalność kandydata, jego kwalifikacje i zaangażowanie w obszarach, które opisuje w formularzu. Można załączać także zdjęcia oraz inne dokumenty, wycinki prasowe lub zrzuty ekranów. Dozwolone formaty plików to doc/docx/pdf/jpg/gif. Rozmiar każdego z plików nie może przekroczyć 10 MB.